Co nás čeká v dubnu: největší výbuch barev a tvarů + orchideje ve skleníku Fata Morgana
PROGRAM FOTOKURZU:
9.00 – sraz účastníků před vchodem do skleníku Fata Morgana (vstupenky řeší lektor). Prosíme, přijďte přesně – skupinka odchází dovnitř areálu do kanceláří BZ.
9.15 – 10:15 – úvodní část v zasedací místnosti BZT. Kompozice, technika, teoretický úvod, odložení zavazadel, pravidla pohybu po BZT, omezení. Označení účastníků.
10:15 – 12:30 – první praktická část v zahradě dle konkrétního měsíce
12:30 – 13:30 -krátký oběd – první možnost rozebrat fotografie, konzultovat problémy, sníst si svačinu (automat s bagetami je v areálu, nebudete muset okusovat rostliny. Jen teplé jídlo je daleko). Pauzu na oběd můžete po společné dohodě zrušit a nahradit fotografováním !
13:00 – 15:30 – druhá praktická část v zahradě
15:30 – 17:00 – závěrečná část v zasedací místnosti BZT – rozbor nejlepších fotek, výběr pěti nejlepších fotografií od každého účastníka do online hlasování na webu, výměna kontaktů
17:00 – oficiální ukončení akce
PŘIHLÁŠKA A PLATBA:
Vyplněním přihlášky si pouze na následujících 10 pracovních dnů rezervujete místo v kurzu. Do tohoto data je třeba provést bezhotovostní platbu kurzovného na účet 2200447973 / 2010. Stejný je uvedený v přihlášce. Variabilním symbolem je Vaše datum narození ve tvaru RRMMDD + číslo kurzu na který se hlásíte (květen = 0113). Konstantní symbol je 0308. Pozor, bez variabilního symbolu nejsme schopni Vaši platbu spárovat !!!!!
Pokud neobdržíme Vaši platbu ve stanoveném termínu, Vaši přihlášku vyřazujeme a na Vaše rezervované místo se dostává účastník, který se přihlásil jako první po Vás. V případě plného naplnění kurzu jsou další přihlášení účastníci zařazeni na čekací listinu – pro případ, že se některé místo uvolní. O této eventualitě je budeme obratem informovat.
STORNO:
Účast na kurzu lze stornovat nejpozději do pěti pracovních dnů před datem konání akce, a to emailem na adrese info@fotofata.cz (uvedena i v přihlášce na kurs). Pořadatel potvrdí obdržení požadavku na storno. V případě, že není storno pořadatelem potvrzeno, není považováno za platné. Poplatek za kurzovné v případě včasného storna bude pořadatelem vrácen na účet účastníka, ze kterého bylo kurzovné uhrazeno. Pokud bude účast stornována později, poplatek za kurzovné nevracíme.
CO S SEBOU:
K dispozici máme velkou uzamykatelnou kancelář s kuchyňkou, projektorem a počítačem. Zde je možné uschovat si věci během fotografování venku.
- v zimě myslete na opravdu teplé oblečení, tři hodiny v terénu jsou poměrně dlouhý časový úsek.
- hodí se drobné do automatu na capuccino, horkou čokoládu atd nebo na nápoje v PET lahvích
- Černý nebo ovocný čaj i kávu do hrnečku Vám ochotně uvaříme i bez drobných
- do dubna oběd s sebou, od dubna je za rohem otevřené příjemné venkovní občerstvení
- Pokud máte notebook, vezměte si ho s sebou, Pro ostatní bude k dispozici počítač lektora nebo stolní počítač v místě.
- Nezapomeňte si hlavně kabel, kterým je možné přetáhnout fotografie z fotoaparátu do počítače, nebo čtečku paměťových karet. Jsme připraveni na standardní SD karty.
JAK SE DO BOTANICKÉ ZAHRADY DOSTANETE
Prosíme, přijďte přesně – skupinka odchází dovnitř areálu do kanceláří BZ.
Doporučujeme přijet MHD – popis tras z Nádraží Holešovice najdete na webu ROPID.
12/05/2018
9:00 - 17:00
MÍSTO KONÁNÍ:
BOTANICKÁ ZAHRADA PRAHA - TROJA
Trojská 800/196, Praha 7
LEKTOR - KONTAKT
Topi Pigula
Telefon: +420 739 356 812
E-mail: topi.pigula@seznam.cz
REZERVAČNÍ FORMULÁŘ
Rezervace jsou uzavřeny.